داستان فیلم لگو مووی

داستان انیمیشن The Lego Movie درباره یک لگوی کوچک و معمولی است ، او به گمان اینکه می تواند یک قهرمان باشد ، به عضویت گروهی در می آید که قصد دارند به جنگ یک لگوی ظالم بروند. که در این راستا اتفاقات زیادی رخ می دهد…

تصاویر انیمیشن لگو مووی

دانلود انیمیشن The Lego Movie 2014
دانلود انیمیشن The Lego Movie 2014
دانلود انیمیشن The Lego Movie 2014
دانلود انیمیشن The Lego Movie 2014
دانلود انیمیشن The Lego Movie 2014
دانلود انیمیشن The Lego Movie 2014

دانلود انیمیشن لگو مووی 2014 از سایت سی مووی

فیلم لگو (به انگلیسی: The LEGO Movie) یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای کمدی ماجراجویی سه‌بعدی سال ۲۰۱۴ میلادی به کارگردانی و همکاری در نویسندگی فیل لرد و کریستوفر میلر و منتشر شده توسط برادران وارنر و با صداپیشگی کریس پرت، ویل فرل، الیزابت بنکس، ویل آرنت، نیک آفرمن، الیسون بری، چارلی دی، لیام نیسون و مورگان فریمن است که به سبک استاپ موشن ساخته شده‌است. این فیلم بر پایهٔ اسباب بازی‌های لگو ساخته شده و شخصیت اصلی داستان یک کارگر ساختمانی ساده به نام اِمِت (به انگلیسی: Emmet) پیشگویی شده که جهان را در برابر رئیس تجارت که قصد دارد تمام مردم را با Kragle در جای خود بچسباند محافظت کند.

این فیلم در ۷ فوریه ۲۰۱۴ میلادی در سینماها اکران شد. این فیلم از لحاظ انتقادها و تجارت موفق بود و خیلی از منتقدان به سبک ظاهری، خنده دار بودن آن، صداگذاری و پیام دلگرم‌کنندهٔ آن توجه کردند. این فیلم در آمریکای شمالی بیش از ۲۵۵ میلیون دلار و در بقیهٔ نقاط ۲۰۶ میلیون دلار و در کل بیش از ۴۶۹ میلیون دلار جمع‌آوری کرد. این فیلم همچنین در شصت و هشتمین دوره جوایز بفتا نیز برندهٔ جایزهٔ بهترین پویانمایی شد که با توجه به حضور فیلم شش قهرمان بزرگ، این امر موفقیت بزرگی به‌شمار می‌آمد. دنباله این فیلم تحت عنوان فیلم لگو ۲: بخش دوم در سال ۲۰۱۹ اکران شد.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می شود.

لینک های دانلود انیمیشن The Lego Movie 2014 با دوبله فارسی افزوده شد.

لینک های دانلود

دیدگاه خود را بنویسید

avatar
  مشترک شدن  
اطلاع رسانی کن