داستان فیلم گودزیلا علیه کونگ

حماسه ای دیگر در دنیای هیولایی قرار است رقم بخورد. نبرد بین دو هیولا. گودزیلای خشمگین و کونگ قدرتمند بار دیگر در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و انسان ها در بین این دو فقط به تماشا نشسته اند تا ببینند کدام یک برنده ی این دوئل می شود...

تصاویر فیلم گودزیلا علیه کونگ

دانلود فیلم Godzilla vs. Kong 2021
دانلود فیلم Godzilla vs. Kong 2021
دانلود فیلم Godzilla vs. Kong 2021

دانلود فیلم خارجی گودزیلا علیه کونگ 2021 از سایت سی مووی

گودزیلا علیه کونگ فیلمی به کارگردانی آدام وینگارد می باشد. نویسندگی این فیلم را اریک پیرسون و مکس بورنشتاین انجام داده اند. الکساندر اسکارسگارد، میلی بابی براون ، ربکا هال، برایان تایلر هنری، ایزا گونزالس و کایلی چندلر از بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. این فیلم محصول دو کشور آمریکا و استرالیا می باشد و با بودجه ی 200 میلیون دلاری ساخته شده است.

نبرد کلاسیک بین گودزیلا و کینگ کونگ بارها به تصویر کشیده شده است و ما هر بار شاهد نبردی عظیم و خارق العاده بین این دو موجود افسانه ای بوده ایم. انتظار می رود این فیلم با وجود بازیگران خوب و بودجه ای که برای آن در نظر گرفته شده است بتواند رضایت مخاطبان این ژانر را جلب کند.

این مسیر یک مسیر پر پیچ و خم برای فیلم گودزیلا علیه کونگ بوده است و دفعات متعددی شاهد این بودیم که زمان انتشار این فیلم به تعویق افتاد ولی سرانجام این فیلم به زودی اکران می شود. این فیلم تاکنون یکی از بیشترین بازدیدهای تریلر از کمپانی برادران وارنر را دارا بوده است. اما مسابقه ی اصلی زمانی است که این فیلم منتشر شود.

ماه ها است که طرفداران برای این فیلم انتظار کشیده اند و هنگامی که قطعه ای جدید از این پازل منتشر می شود هیجان و غوغایی را برپا می کند. هیچکس برای دیدن یک فیلم با مفهوم هنری یا زیبایی شناسی فیلم Godzilla vs Kong را نمی بیند بلکه همه برای دیدن شلوغی و تخریب شدن ساختمان هایی که این دو هیولا به وجود می آورند به پای این فیلم می نشینند.

این فیلم یک شانس واقعی برای احیای دوباره گیشه های راکدی است که امروزه گریبان سینمای سراسر جهان را گرفته است. از فیلم های موفق دیگر در امسال می توان به فیلم هایی همچون زن شگفت انگیز 2 و The little Things و یا تام و جری اشاره کرد که در گیشه خوش درخشیدند. از این فیلم های می توان نتیجه گرفت که گودزیلا علیه کونگ همان فیلمی است که همه دوست دارند ببینند.

نظرات و انتقادات

از نقدها و نظراتی که قبل از آمدن این فیلم منتشر شده است می توان این برداشت را کرد که این فیلم همان چیزی است که ارزش انتظار را دارد. فیلمی که دارای یک پتانسیل بالا است و می تواند به تمام قول و قرارهایی که به طرفداران داده است عمل کند و همه مشتاق هستند تا بدانند این دفعه دنیای هیولایی به کدام سمت و سو می رود.

ایندفعه دشمن کیست؟

اگرچه گودزیلا از نظر تاریخی همیشه قهرمان داستان نبوده است اما تلاش هایی هم برای نجات جان انسان ها انجام داده است. از جمله داستانی که در فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها به نمایش در آمد. اما علی رغم تلاش های قهرمانانه ی انجام شده توسط او و همچنین صحنه هایی از تریلر این فیلم به نظر می رسد اینبار گودزیلا قرار است در نقش دشمن ظاهر شود. دلایل زیادی وجود دارد از جمله اینکه گودزیلا واقعا گودزیلا نیست چراکه ذهن او در حال کنترل شدن توسط شخصی یا چیزی است.

همانطور که گفته شد این احتمال وجود دارد که گودزیلا تحت کنترل باشد و در واقع تقصیری برای کارهایی که انجام می دهد نداشته باشد. شاید او توسط فناوری ORCA  که اولین بار آن را در گودزیلا: پادشاه هیولاها دیدیم کنترل می شود. انتظار می رود که این فناوری از بین رفته باشد ولی ممکن است که در دستان یک سازمان مخفی شرور قرار گرفته باشد.

یکی دیگر از فرضیه های موجود این است که در تریلر این فیلم گفته می شود گودزیلا در تلاش ات تا عنوان پادشاه هیولاها را برای خود حفظ کند. پس این امکان هم وجود دارد که این جنگ بر پایه ی حسادتی که گودزیلا نسبت به کینگ کونگ دارد شکل قرار است شکل بگیرد. گودزیلا در تلاش برای باز پس گیری قدرت از کونگ است و انسان ها را برای این مقصر میداند.

صرف نظر از تمام این نظرات و دیدگاه ها آنچه که کاملا مشخص است این است که اینبار امید انسان ها به کینگ کونگ است و باید ما را نجات بدهد ! اما بهترین جمله این است که بگوییم ” هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد” .

این فیلم در تاریخ 25 مارس سال 2021 منتشر می شود.

تریلر اول فیلم  Godzilla vs. Kong 2021

تریلر دوم فیلم Godzilla vs. Kong 2021

لینک های دانلود فیلم Godzilla vs. Kong 2021 با افزوده شد.

متاسفانه لینک های دانلود در دسترس نیست.

7
دیدگاه خود را بنویسید

avatar
4 نظرات
3 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین واکنش
پرطرفدار ترین
7 نویسندگان دیدگاه
حمیدرضاعلی30Movieبی نامیخ فروش جهنم آخرین نویسندگان دیدگاه
  مشترک شدن  
جدید ترین قدیمی ترین بیشترین امتیاز
اطلاع رسانی کن
sasha
کاربر
sasha

وایییی این فیلم عالیه گودزیلا و کینگ کنگ همیشه خیلی خوبه

سارا
کاربر
سارا

گودزیلا یا کونگ؟ خودم میگم گودزیلا چون واقعا از همه نظر بهتر از کینگ کونگه

علی
کاربر
علی

خب معلومه گودزیلا بهتره بر منکرش لعنت

حمیدرضا
کاربر
حمیدرضا

آخه چی تو گودزیلا دیدی که میگی گودزیلا بهتره
عظمت کونگو ببین آخه بعد بیا بگو گودزیلا بهتره

یخ فروش جهنم
کاربر
یخ فروش جهنم

تو تریلرش که خوب بود باید دید واقعا خوبه یا نه

بی نام
کاربر
بی نام

پس کی میاد سریع تر بذارید دیگه