فیلم 1917
10 / 8.3
100 / 89

سال ساخت : 2019

زبان : انگلیسی

ساخت کشور : آمریکا انگلیس

زمان فیلم : 119 دقیقه

ژانر : درام جنگی

بازیگران : George MacKay Dean-Charles Chapman‎ Benedict Cumberbatch Colin Firth

کارگردان : Sam Mendes


پخش آنلاین
داستان فیلم 1917

بهار سال ۱۹۱۷ و در اوج جنگ جهانی اول در شمال فرانسه، دو سرباز جوان انگلیسی به نام‌های اسکافیلد و بلیک مأموریتی غیرممکن پیدا می‌کنند: رساندن پیغامی مهم به یک گردان ۱۶۰۰ نفری انگلیسی برای جلوگیری از ورود آن‌ها به کمین مرگبار دشمن که برادر بلیک نیز در بین این ۱۶۰۰ نفر است. این درحالی است که زمان به سرعت برای آن‌ها در حال سپری شدن است.

تصاویر فیلم 1917

دانلود فیلم 1917 2019
دانلود فیلم 1917 2019
دانلود فیلم 1917 2019
دانلود فیلم 1917 2019
دانلود فیلم 1917 2019
دانلود فیلم 1917 2019

دانلود فیلم خارجی 1917 2019 از سایت سی مووی

۱۹۱۷ یک فیلم سینمایی انگلیسی در ژانر حماسی جنگی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سم مندس است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. مندس فیلم‌نامه این فیلم را با همراهی کریستی ویلسون و با الهام از خاطره‌ای که پدربزرگش برای او تعریف کرده بود، به رشته تحریر درآورده است. داستان فیلم در بهار سال ۱۹۱۷ و در طی جنگ جهانی اول در شمال فرانسه رقم می‌خورد. جرج مکای، دین-چارلز چپمن، بندیکت کامبربچ، کالین فرث، مارک استرانگ، ریچارد مدن، اندرو اسکات و جیمی پارک ستارگان فیلم هستند.
پرونده ساخت ۱۹۱۷ نخستین بار در ژوئن ۲۰۱۸ باز شد. تام هالند نخستین انتخاب مندس برای بازی در نقش اول فیلم بود اما به علت طولانی بودن مراحل فیلم‌برداری و تداخل با پروژه‌های دیگر هالند، او این پیشنهاد را رد کرد. در اکتبر ۲۰۱۸ خبر رسید که راجر دیکینز به عنوان مدیر فیلم‌برداری به پروژه پیوسته و سپس مشخص است که راجر دیکینز و مندس قصد دارند فیلم را به صورت برداشت بلند، فیلم‌برداری کنند. کار تصویربرداری به علت پیچیده بودن پروژه و سخت‌گیری‌های مندس و دیکینز بیشتر از مدت تعیین شده به طول انجامید. ۱۹۱۷ در فاصله آوریل تا ژوئیه ۲۰۱۹ در لوکیشن‌های مختلف همچون ویلتشر، اسکاتلند و استودیوهای شپرتون جلوی دوربین رفت.
۱۹۱۷ در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ در آمریکا توسط یونیورسال استودیوز اکران شد و از تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ نیز در انگلیس توسط انترتینمنت وان به‌روی پرده رفت.
فیلم یک موفقیت در گیشه بود و در سراسر جهان ۳۸۱ میلیون دلار فروش کرد درحالی که بودجه ساخت آن ۹۵ میلیون دلار است. ۱۹۱۷ در هفتاد و هفتمین مراسم گلدن گلوب در سه رشته بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی متن نامزد دریافت جایزه شد که فقط در کسب جایزه موسیقی ناکام ماند. همچنین در نود و دومین دوره جوایز اسکار، فیلم در ۱۰ رشته از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه اسکار بود که در نهایت سه جایزه بهترین فیلم‌برداری، بهترین جلوه‌های ویژه و بهترین میکس صدا را به خود اختصاص داد.

لینک های دانلود فیلم 1917 2019 با زبان اصلی افزوده شد.

تمام فیلم های خارجی سانسور شده هستند.
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می شود.
لینک های دانلود

دیدگاه خود را بنویسید

avatar
  مشترک شدن  
اطلاع رسانی کن