داستان فیلم مرد عنکبوتی 1

یک نوجوان دبیرستانی خجالتی و ترسو بعد از اینکه توسط یک عنکبوت جهش یافته گزیده میشود، خصوصیاتی همانند عنکبوت ها در بدن خود مشاهده می کند. بعد از حادثه غم انگیزی که برای خانواده اش رخ می دهد، او تصمیم می گیرد از این توانایی های منحصر به فردش، همانند قهرمان‌ها در مقابل انسان های شرور استفاده کند.

تصاویر فیلم مرد عنکبوتی 1

دانلود فیلم 2002 Spider-Man با دوبله فارسی
دانلود فیلم 2002 Spider-Man با دوبله فارسی
دانلود فیلم 2002 Spider-Man با دوبله فارسی
دانلود فیلم 2002 Spider-Man با دوبله فارسی
دانلود فیلم 2002 Spider-Man با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی مرد عنکبوتی 1 2002 از سایت سی مووی

بعد از یک سردرگمی تقریباً ۲۵ ساله برای ساخت این فیلم، سونی پیکچرز در سال ۱۹۹۹ امتیاز ساخت و انتشار جهانی فیلم مرد عنکبوتی را خرید. پیش از استخدام ریمی در سال ۲۰۰۰، رولند امریش، تیم برتون، دیوید کلمبوس و دیوید فینچر برای کارگردانی این فیلم در نظرگرفته شده بودند. دیوید کوپ نیز برای نوشتن فیلم‌نامهٔ فیلم استخدام شد و فیلم‌نامه‌ای نوشت که توسط اسکات رزنبرگ بازنویسی شد.

فیلم‌برداری مرد عنکبوتی، در شهرهای لس آنجلس و نیویورک سیتی انجام شد. مرد عنکبوتی در ۳ مهٔ ۲۰۰۲ اکران شد و نظرات مثبتی از منتقدان دریافت کرد. همچنین موفقیت چشمگیری در گیشه داشت و مجموعاً بیش از ۸۲۱٫۷ میلیون دلار، فروخت و سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۰۲ نام گرفت.

مرد عنکبوتی در زمان خودش، نخستین فیلمی شد که در هفته اول از مرز ۱۰۰ میلیون فروش می‌گذرد و رکورد بیشترین فروش آخر هفته را شکست و پرفروش‌ترین فیلم کمیک‌بوکی شد. در هفتاد و پنجمین مراسم اسکار، مرد عنکبوتی نامزد دریافت دو جایزه بهترین جلوه‌های ویژه و بهترین تدوین صدا شد. دو فیلم مرد عنکبوتی ۲ و مرد عنکبوتی ۳ در ادامه این فیلم منتشر شدند.

لینک های دانلود فیلم 2002 Spider-Man با دوبله فارسی افزوده شد.

تمام فیلم های خارجی سانسور شده هستند.
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می شود.
لینک های دانلود

دیدگاه خود را بنویسید

avatar
  مشترک شدن  
اطلاع رسانی کن