داستان فیلم سرخپوست

داستان فیلم در سال 1346 در جریان است و یک زندان قدیمی به دلیل توسعه ی یک فرودگاه در نزدیکی اش در حال تخلیه و انتقال تمام زندانیانش است . داستان فیلم از آنجایی آغاز می شود که رئیس زندان، سرهنگ نعمت جاهد متوجه می شود یکی از زندانیان گم شده است و در ادامه تلاش او برای به دام انداختن آن زندانی نشان داده می شود.

تصاویر فیلم سرخپوست

دانلود فیلم سرخپوست
دانلود فیلم سرخپوست
دانلود فیلم سرخپوست
دانلود فیلم سرخپوست

دانلود فیلم ایرانی سرخپوست 1398 از سایت سی مووی

سرخپوست فیلمی در ژانر درام ، رازآلود ، عاشقانه به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی است. نوید محمد زاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و مانی حقیقی از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. مجید مطلبی تهیه کنندگی این اثر را بر عهده داشته است. این فیلم با بودجه ی 5 میلیاردی ساخته شد و با فروش بسیار خوب 14 میلیارد تومانی مواجه شد که نشان از استقبال زیاد مردم از این فیلم بوده است.
این فیلم برای اولین بار در سی و هفتیمن جشنواره ی فیلم فجر به نمایش در آمد و مسعود فراستی -منتقد سینما- این فیلم را بهترین اثر جشواره ی فجر دانست.
از نقاط مثبت این فیلم ، فیلمبرداری این فیلم بود که هومن بهمنش آن را انجام داد. فیلمبرداری ای که به زیبایی می تواند ما را به فضای فیلم نزدیک تر کند تا بتوانیم ارتباط بیشتری با این فیلم بگیریم.

هم اکنون شما می توانید فیلم سرخپوست را از وب سایت سی مووی دریافت کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

تریلر فیلم سرخپوست

لینک های دانلود فیلم سرخپوست با کیفیت عالی افزوده شد.

تمام فیلم های خارجی سانسور شده هستند.
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می شود.
لینک های دانلود

دیدگاه خود را بنویسید

avatar
  مشترک شدن  
اطلاع رسانی کن