لیگ عدالت زک اسنایدر داستانی دارد که همیشه انتظارش را میکشیدیم و آن نشان دادن تحولات شخصیت های داستان بود.

لیگ عدالت زک اسنایدر داستانی است که همیشه در انتظارش بودیم

 

دبورا اسنایدر همسر زک در مورد این گفته است داستان لیگ عدالت داستانی است که او و همسرش همیشه می خواستند تعریف کنند. روزی روزگاری زک اسنایدر آماده بود تا اولین کارگردانی باشد که تیم DC را به دور هم می آورد. اسنایدر کار روی فیلم را آغاز کرد اما به دلیل مشکلات خانوادگی ساخت این فیلم را رها کرد. سپس کمپانی DC جاس ویدون را برای به اتمام رساندن این فیلم به روی کار آورد. اگرچه از اسنایدر هم به عنوان کارگردان این اثر یاد شد اما بعدا مشخص شد که فیلم لیگ عدالت جاس ویدون ارتباط بسیار کمی با لیگ عدالت زک دارد. در نتیجه طرفداران برای اکران فیلم کامل اسنایدر کمپین زدند.

در این هفته سر انجام شاهد انتشار لیگ عدالت زک اسنایدر خواهیم بود که اغلب آن را با SNYDER’S CUT  یا برش اسنایدر می شناسند. لیگ عدالت در تاریخ 18 مارچ اکران می شود و زمان آن 4 ساعت می باشد. این فیلم داستانی دارد که هواداران DC خیلی وقت است انتظارش را می کشیدند .

هدف لیگ عدالت جدید

اسنایدر ر به تصویر کشیدن قهرمانان برجسته رویکردی نسبتا غیر متعارف در پیش گرفته است اما هدف او همیشه این بوده است. دبورا اسنایدر تهیه کننده ی لیگ عدالت می گوید این داستانی است که همیشه او و همسرش در انتظار به تصویر کشیدن و تعریف آن بوده اند. هدف از این فیلم تکامل شخصیت های DC است.

زک اسنایدر گزینه ی خوب یا بد؟

اگرچه فیلم های DC اثر زک اسنایدر برای بسیاری محبوب است اما برخی او را قبول ندارند. رئیس سابق این کمپانی یک بار اظهار داشت که برخی از مخاطبان برای ارتباط با فیلم های زک دست و پا می زنند. زک برای این فیلم رویکرد سوختن آهسته را حول محور دو شخصیت بتمن و سوپرمن به نمایش می گذارد و در نهایت چگونگی به وجود آمدن لیگ عدالت را نشان می دهد. این دقیقا چیزی است که اسنایدر می خواهد.

یکی از نکات قابل توجه در لیگ عدالت زک اسنایدر صحنه ی پایانی این فیلم است و طرفداران مشتاق این هستند تا ببینند چه اتفاقی قرار است برای تیم لیگ عدالت رخ بدهد و آیا باید شاهد پروژه های بعدی از زک اسنایدر باشند یا نه.
اگر این لیگ عدالت آن چیزی که انتظارش می رود نباشد حداقل می توان گفت با داستانی خوب روبرو هستیم که می تواند ما را با دنیای دی سی و قهرمانانش بیشتر آشنا کند.